A TRK 502 teljes átalakításon esett át, és az új változat a legfrissebb Euro5-ös kibocsátási normáknak megfelelően továbbfejlesztett. Egy sor műszaki és esztétikai beavatkozás eredménye, amelyeket a kezelhetőség, az élvezet és az általános megjelenés javítása érdekében vezettek be. Egy motorkerékpár átalakított részletekkel, fontos frissítésekkel és fejlesztésekkel, kezdve az új grafikával és a felhasznált műanyagok új textúrájával, amelyek még több karaktert kölcsönöznek a TRK 502 -nek, kiemelve annak világjáró szellemét. A kormánykapcsolók teljesen megújultak, és mostantól háttérvilágítással rendelkeznek, míg a visszapillantó tükrök a TRK logóval együtt új dizájnnal büszkélkedhetnek, akárcsak az új markolatok. Az új formájú kormány mostantól állítható, hogy minden motoros a számára legmegfelelőbb üléspozíciót tudja elérni, akárcsak a kuplungkar, amely szintén állítható. Az új ülés teszi teljessé az átalakítást, amely mostantól kényelmesebb és tágasabb, maximális kényelmet biztosít a motorosnak és utasának egyaránt, valamint a legújabb minőségi szabványokat meghaladó, átdolgozott kivitelezéssel. A TRK 502 osztozik a terep változattal a masszív és robusztus, soros, 2 hengeres, folyadékhűtéses, dupla vezérműtengelyes motoron, amely egy ilyen stílusos vázzal kombinálva egyszerre teszi magával ragadóvá és könnyen kezelhetővé ezt a motorkerékpárt.
| Motor: | Soros 2 hengeres, 4 ütemű, vízhűtés, DOHC 8 szelep |
| Hengerűrtartalom: | 499.6 ccm |
| Max teljesítmény: | 35 kW (47,6 Cv) @ 8500 rpm |
| Max nyomaték: | 45 Nm (4,6 kgm) @ 4500 rpm |
| Sűrítés: | 11,5:1 |
| Furat x löket: | 69 x 66.8 mm |
| Kenés: | Olajteknő |
| Üzemanyag ellátás: | Injektor |
| Kipufogórendszer: | Katalizátoros, lambdaszonda (EURO 5) |
| Kuplung: | Olajfürdő |
| Váltó: | Mechanikus, 6 sebesség |
| Hajtás: | Lánchajtás |
| Gyújtás: | TLI |
| Gyújtógyertya: | NGK CR8E |
| Indítás: | Elektromos önindító |
| Váz: | Acél |
| Első felfüggesztés: | Fordított villa Ø 50mm |
| Első teleszkóp út: | 145 mm |
| Hátsó felfüggesztés: | Hátsó lengőkar központi lengéscsillapító, rugó előfeszítés állítható |
| Hátsó lengéscsillapító út: | 45 mm |
| Első fék: | Dupla tárcsás ø320 mm, 4 dugattyús féknyereg, ABS |
| Hátsó fék: | Szimpla tárcsás ø260 mm, dupla dugattyús féknyereg, ABS |
| Első felni típus: | Alumínium ötvözet |
| Első felni méret: | 17"x MT 3,50" DOT |
| Hátsó felni típus: | Alumínium ötvözet |
| Hátsó felni méret: | 17"x MT 4.5" DOT |
| Első gumi: | 120/70 ZR17 |
| Hátsó gumi: | 160/60 ZR17 |
| Hosszúság: | 2200 mm |
| Szélesség: | 915 mm |
| Magasság: | 1450 mm |
| Ülésmagasság (vezető): | 835 mm |
| Tengelytáv: | 1525 mm |
| Hasmagasság: | 190 mm |
| Önsúly: | 235 kg |
| Tank: | 20 L (tartalék 3 L) |
| Fogyasztás: | 4,1 L/100 km |
| Max. terhelhetőség: | 192 kg |
| Max. sebesség: | 165 km/h |