Agresszív vonalakkal és excentrikus szellemiséggel az 502C a Leoncino cég új városi cirkálója, amelyet azok számára terveztek, akik szeretnek stílusosan és elegánsan kitűnni a város utcáin egy merész, modern motorkerékpárral. Forradalom a Benellitől, amivel felavatja új cruiser vonalát, amely egy erős személyiséggel és kortárs dizájnnal rendelkező naked motorkerékpárt kínál, köszönhető a custom-hagyományok által megkövetelt előre tolt lábtartóknak, a kényelmes és tágas ülésnek, amely 750 mm magasan van, valamint az eredeti dizájnnal rendelkező LED-es fényszóróegységnek.
| Motor: | Soros 2 hengeres, 4 ütemű, vízhűtéses, dupla vezérműtengelyes |
| Hengerűrtartalom: | 500 ccm |
| Max teljesítmény: | 35.0 kW (47.6 Le) @ 8500 rpm |
| Max nyomaték: | 45.0 Nm (4.5 kgm) @ 5000 rpm |
| Sűrítés: | 11.5:1 |
| Furat x löket: | 69.0 x 66.8 mm |
| Kenés: | Olajteknő |
| Üzemanyag ellátás: | Injektor |
| Kipufogórendszer: | Katalizátoros (Euro 4) |
| Kuplung: | Olajfürdős |
| Váltó: | Mechanikus, 6 sebesség |
| Hajtás: | Lánchajtás |
| Gyújtás: | TLI |
| Gyújtógyertya: | NGK CR8E |
| Indítás: | Elektromos önindító |
| Váz: | Acélkeret |
| Első felfüggesztés: | Upside-down villa Ø 41 mm |
| Első teleszkóp út: | 125 mm |
| Hátsó felfüggesztés: | Hátsó lengőkar, központi lengéscsillapító |
| Hátsó lengéscsillapító út: | 50 mm |
| Első fék: | Dupla tárcsafék (ø260 mm), 4 dugattyús féknyereg, ABS |
| Hátsó fék: | Szimpla tárcsafék (ø240 mm), ABS |
| Első felni: | Alumínium ötvözet, 17” x MT 3.50 DOT |
| Hátsó felni: | Alumínium ötvözet, 17” x MT 4.50 DOT |
| Első gumi: | 120/70-ZR17 M/C 58W |
| Hátsó gumi: | 160/60-ZR17 M/C 69W |
| Hosszúság: | 2280 mm |
| Szélesség: | 940 mm |
| Magasság: | 1140 mm |
| Ülésmagasság (vezető): | 750 mm |
| Tengelytáv: | 1600 mm |
| Hasmagasság: | 170 mm |
| Önsúly: | 220 kg |
| Tank: | 21 L |
| Fogyasztás: | 4,2 L/100 km |
| Max. terhelhetőség: | 187 kg |
| Max. sebesség: | 165 km/h |