 
  
       
         
         
      A 80 lóerős soros négyhengeres motorral, ABS-szel ellátott Brembo fékekkel, nagy teljesítményű KYB felfüggesztéssel és 310 mm-es hátsó gumiabronccsal ellátott, feltűnő egyoldalas lengőkarral felszerelt LFC700-at arra tervezték, hogy domináljon. A színes TFT-kijelző és a különböző vezetési módok személyre szabott, izgalmas élményt biztosítanak. Az LFC700 merész, erőteljes és készen áll bármilyen út meghódítására.
A Benda LFC700 a sport-cruiser mérnöki munka csúcsát képviseli, zökkenőmentesen integrálva az agresszív dizájnt, a fejlett technológiát és a nyers teljesítményt.
| Motor: | Soros négyhengeres, négyütemű, 16 szelepes, vízhűtéses | 
| Hengerűrtartalom: | 676 ccm | 
| Max teljesítmény: | 58 kW / 10500 rpm | 
| Max nyomaték: | 60 Nm / 8000 rpm | 
| Sűrítés: | 11,4:1 | 
| Furat x löket: | 67 x 48 mm | 
| Kenés: | 10W-40, Szivattyús olajozás | 
| Üzemanyag ellátás: | Üzemanyag befecskendezés | 
| Kipufogórendszer: | Katalizátoros (Euro 5+) | 
| Kuplung: | Nedves, többtrácsás | 
| Váltó: | Mechanikus, 6 fokozat | 
| Hajtás: | Lánc | 
| Gyújtás: | ECU MT05 | 
| Gyújtógyertya: | CPR8EA | 
| Indítás: | Elektromos önindító | 
| Váz: | Bölcsőváz | 
| Első felfüggesztés: | Teleszkóp | 
| Első teleszkóp út: | N/A | 
| Hátsó felfüggesztés: | Központi lengéscsillapító | 
| Hátsó lengéscsillapító út: | 175 mm | 
| Első fék: | Dupla tárcsa, 320 mm, ABS | 
| Hátsó fék: | Tárcsa, 260 mm, ABS | 
| Első felni típus: | Aluminium ötvözet | 
| Első felni méret: | MT 3,5x19 | 
| Hátsó felni típus: | Aluminium ötvözet | 
| Hátsó felni méret: | MT 11x18 | 
| Első gumi: | 130/70-19 | 
| Hátsó gumi: | 310/35-18 | 
| Hosszúság: | 2440 mm | 
| Szélesség: | 880 mm | 
| Magasság: | 1110 mm | 
| Ülésmagasság (vezető): | N/A | 
| Tengelytáv: | 1720 mm | 
| Hasmagasság: | 160 mm | 
| Önsúly: | 287 kg | 
| Tank: | 17 L | 
| Fogyasztás: | 4,1L / 100km | 
| Max.terhelhetőség: | 180 kg | 
| Max.sebesség: | 160 km/h |